دانلود رمان تا ته دنیا
نوشته شده توسط : master
book

نام کتاب :     تا ته دنیا

موضوع   :     رمان

نویسنده :     سوگند دهکرد نژاد

نوع کتاب:     پرنیان

حجم     :     418 KB

توضیحات:

قسمتی از رمان:

به شیشه زد . از ماشین پیاده شدم.بفرمایید؟ یک دستش به کمرش بود. خانم شما خوشگلید یا خیلی زرنگ تشریف دارید؟ به چهره عصبانیش چشم دوختم و با حاضر جوابی گفتم :اگه عاقل باشید میفهمید که هر دوتاش . و ...

downlaod





:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: بازدید از این مطلب : 8545
|
امتیاز مطلب : 101
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/tehran-mobile-775186.jpg
shadi در تاریخ : 1391/4/28/3 - - گفته است :
من که فیلتر شکن ندارم شما بگید چهههههههههه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

/commenting/avatars/tehran-mobile-607773.jpg
shadi در تاریخ : 1391/4/28/3 - - گفته است :
من که فیلتر شکن ندارم شما بگید چهههههههههه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: